Zwróć lub zareklamuj produkt

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań albo doznał usterki? Skorzystaj ze zwrotu lub reklamacji.

Kiedy możesz skorzystać ze zwrotu produktu?

  • zakup nie spełnił Twoich oczekiwań
  • rozmyśliłeś się z zakupu lub rozmiar nie pasuje
  • produkt jest niezgodny z zamówieniem

Po dokonaniu zwrotu rozliczymy Twój zakup, a następnie możesz wybrać:

  • zwrot wartości produktu na konto
  • przygotowanie nowego zamówienia
  • rozwiązanie dopasowane do Twoich oczekiwań i potrzeb

Po upływie 15-dni od zakupu możesz złożyć reklamację produktu w naszym sklepie. Skontaktuj się z nami aby znaleźć najlepsze i najszybsze rozwiązanie dla Ciebie. Jeśli nastąpi taka potrzeba, to przekażemy produkt do autoryzowanego serwisu producenta pośrednicząc w jego zgłoszeniu.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy są produkty, których nie mogę zwrócić?

Niektóre produkty nie mają możliwości zwrotu. Są to przedmioty, które:

  • zostały wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub służące zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb;
  • zostały rozpieczętowane po dostawie, a które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone.

2. Czy muszę mieć oryginalne opakowanie, kiedy reklamuję produkt?

Jeśli reklamujesz produkt nie jest wymagane jego oryginalne opakowanie. Pamiętaj jednak, że jeśli przesyłasz nam produkt korzystając z kuriera musisz dobrze zabezpieczyć zawartość przesyłki, by nie uległa ona uszkodzeniu - dlatego też zaleca się użycie oryginalnego opakowania i wypełniaczy. Jeśli dostarczysz nam produkt do salonu, to sami zabezpieczymy go w drodze do naszego serwisu.

3. Zgubiłem dowód zakupu, a chcę zareklamować produkt. Co mogę zrobić?

  • W przypadku zamówień wysyłkowych Twój dowód zakupu został przesłany w wersji elektronicznej, na adres e-mail, wskazany podczas składania zamówienia on-line. Możesz pobrać go ponownie z wiadomości e-mail.
  • Jeśli otrzymałeś dowód zakupu w formie papierowej lub odbierałeś zamówienie w oddziale, możemy wystawić duplikat dowodu zakupu.

4. Jak dokonać reklamacji?

Jeśli chcesz, to możesz dostarczyć nam reklamowane urządzenie bez wypełnienia formularza zwrotu lub reklamacji
Jak to zrobić?

  1. Sporządź krótki dokument, a w nim:
    • określ tryb reklamacji z jakiego chcesz skorzystać – zwrot, gwarancja lub rękojmia,
    • opisz usterkę oraz okoliczności jej występowania,
    • opisz swoje oczekiwania – jak chcesz by zakończyła się reklamacja (naprawa/wymiana/zwrot gotówki itd.),
  2. Przygotuj towar do przesyłki i zapakuj:
    • kompletny towar wraz ze wszystkimi akcesoriami,
    • kopię dowodu zakupu,
    • oryginalną kartę gwarancyjna – jeśli była dołączona do produktu.
  3. Nadaj przesyłkę kurierem na adres:
    • PARA DAWID NIECHOJ
    • Bytom ul. Chorzowska 30
      41-910 Bytom
    • tel. kontaktowy 503427225
    • e-mail [email protected]